Account geblokkeerd
Wanneer u meerdere keren een verkeerde combinatie gebruikersnaam/wachtwoord invoert, wordt uw account vanuit veiligheidsoverwegingen twee uur geblokkeerd. U kunt na deze tijd opnieuw proberen in te loggen of u kunt gelijk contact opnemen met de e-ABS administrator van uw organisatie. Deze kan uw account deblokkeren, zodat u direct weer kunt inloggen. U kunt er ook voor kiezen een nieuw wachtwoord aan te vragen, zie hieronder.Nieuw wachtwoord aanvragen
Als u uw wachtwoord niet meer bij de hand hebt, kunt u met behulp van uw gebruikersnaam en het bij deze gebruiker geregistreerde e-mailadres, een nieuw wachtwoord aanvragen.*Uw gegevens
Gebruikersnaam vergeten of andere problemen?
Neem contact op met de e-ABS administrator van uw organisatie. Hij/zij kan u informeren over uw gebruikersnaam, de status van uw account en kan u van benodigde informatie voorzien om eventueel een nieuw wachtwoord aan te vragen.*Indien het een gebruiker voor de webservices betreft, kunt u geen wachtwoord aanvragen. Neem in dat geval contact op met de e-ABS administrator van uw organisatie.